Banken & Verzekeringswereld

Geïntegreerd informatiebeheer

Co-Marketing, Printmanagement en E-Commerce uit één bron

Een succesvol bedrijf werkt nooit alleen. Door samen te werken met leveranciers, partners en klanten zijn bedrijven in staat met de meest succesvolle oplossingen te komen. Daarom ondersteunt Arvato de topmerken van vandaag met het optimaliseren en digitaal transformeren van partnerships en bedrijfsprocessen op gebied van marketing en sales. Met een achtergrond in verschillende marketing disciplines en specialisaties in printmanagement en het succesvol uitvoeren van partnerprogramma’s kunnen we elke marketeer bijstaan met raad en daad.

Digitale oplossingen kunnen daarbij nieuwe mogelijkheden creëren. Onze expertise in datamanagement en online tooling helpt u antwoorden te vinden op markt- en technologische trends met een veranderende klantvraag.

>ROMI

Omnichannel benadering voor hogere Return On Marketing Investment

Meer dan 15 jaar

Tevreden klantrelaties

Europese footprint

Met focus op de Nordics, Benelux & DACH regio's

Overzicht oplossingen en diensten

Print Management

  • Inkoop en productadvies
  • Productie- en leveranciersbeheer
  • Warehousing en logistiek
  • Controle en inzicht over de spend

 

Co-marketing

  • Interdisciplinaire marketing teams
  • Cross country campagne management
  • Budget beheer en administratie
  • Campagne planning, implementatie, management en rapportage
  • Kleine tot grote partner landschappen

 

Digitale oplossingen

  • Shopontwikkeling
  • Incentive programma's en portals
  • Appontwikkeling, incl. UI/UX
  • Data uitwisseling en API beheer
  • Content create en beheersystemen

Selectie van cases & referenties

Deutsche Bank:
Marketing Supply Chain Management

Arvato is direct verantwoordelijk voor de inkoop van marketing-, advertentie- en kantoorproducten voor Deutsche Bank, en voor de opslag van de goederen en de verkoop ervan via een exclusief bestelplatform aan vestigingen en interne divisies. Arvato beheert tevens de facturatie- en de op verbruik gebaseerde kostenverdelingsprocessen. Dankzij dit holistische voorraadbeheerconcept (‘no touch’-oplossing) werken de processen zonder tussenkomst van de klant. Hierdoor ontstaan intern meer mogelijkheden om op de kernactiviteiten te focussen.

Kwaliteit & Certificering

Uw Contact

Harm Knoop

Harm Knoop

International Key Account Manager